Kasım 12, 2010

Sonunda Selimiye

Sonunda Selimiye Camiine gidebildim bugün. Kpss sonuçlarının açıklanması ve puanımın iptal edilen sınava göre 10 puan düşük gelmesiyle beraber yerle bir olan moralimi biraz olsun düzeltmek için evden çıkıp biraz hava almaya karar verdim. Önce babamın yolda bulduğu kredi kartını bankaya teslim edeyim dedim hazır dışarı çıkmışken.Oradan da doğru camiye gittim. Selimiye'ye gitmeyeli o kadar zaman olmuş ki girişini zor buldum. 1 saat kadar camide dua ederek geçirdikten sonra evin yolunu tuttum.Peki öfkem yatışmış mıydı? Tabi ki hayır. İçimden sürekli o kopyacılara hakaretler yağdırdım. Çok fazla insan benim durumuma düştü. 350 000 kişinin 80 000 'i sınava girmeyince aynı neti yapsan bile daha düşük puan alıyorsun. Karşı komşumuzun oğlu geçen sınava göre 18 doğru daha fazla yapmış ve sadece 2 puan arttırabilmiş. Zaten sonuçlara bakarken hem t.c nosunu hem de aday şifresini istemesi bu işin içinde bir hinliğin olduğunun bir göstergesi ama işte sesini çıkaramıyorsun. Yazdıkça daha da öfkeleniyorum sanırım. Selimiye'de çektiğim birkaç fotoğraf vardı. Onları paylaşayım en azından.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder